Monday, May 7, 2007

INFO TERUNA

Malam ini saya dimaklumkan berita suka dan duka mengenai 2 teruna yang saya kenali. Teruna pertama, Sdr. Roslan Ramli, Pen. Akauntan UiTM SS17 telah dimasukkan ke Hospital PD kerana sakit tulang belakang, gaut dan darah tinggi. Semoga beliau cepat sembuh.

Teruna kedua, DYTM Raja Dr. Nazrin Shah akan mengakhiri zaman terunanya pada pertengahan Mei ini dengan pasangan yang masih dirahsiakan identitinya, yang pasti bukan dari kerabat Diraja. Siapapun bakal permaisurinya, kita doakan moga tuanku berdua bahagia hingga ke anak cucu. Amin...

6 comments:

Anonymous said...

Art,

Aku ada gambar depa masa dulu-dulu...

http://muhdkamil.net/zara.jpg

Anonymous said...

Art,

Untuk hang senang kelip aku tulis dekat username... kah..kah

Anonymous said...

Mil,

Kawan bagi tau kononnya Zara ni cucu menakan Tunku Abdul Rahman, iaitu cucu kepada adinda Tunku yang bernama Tunku Om...kiranya kerabat juga la tu..cuma campuran mat salleh aja.qt

Anonymous said...

teruna no 1 masih lagi bujang 4
teruna no 2, 4 nak tolak 1, tak pa ada 3 bujang lagiiiii,,,,,macam kita la art noh????.. hang tinggai berapa bujang? apa-apa pun jangan lembah kita dok berbujang sudahh hahaha

Anonymous said...

anai2,

Aku hanya hilang status teruna bila cukup kuota 4...kiranya la ni masih teruna la

Anonymous said...

hang dah kawin pun anak teruna lagi??? kota 4 lagi? ish ish ish, kesian sungguh la.....dalam blog ni share la kami semua nak tau apa rosia hang,jangan bohsia(-sia) sudahhhhh.....kah kah kah